Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dodge Viper SRT10 - sista stinget

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Muskelbilarnas muskelbil - Dodge Viper - gör sig redo för ett sista sting. Modellen tas nu ur produktion och Dodge firar det hela med specialversionen SRT10 Final Edition. Blir det en uppföljning på Viper-sagan?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]