Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

DSG-lådan kan tappa drivningen

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Plötsligt tappar lådan växeln och bilen frirullar. Problemen med Volkswagens dubbelkopplingslåda fortsätter. - Det är obehagligt och kan vara farligt när bilen far iväg mitt i en backe, säger Hans Gustavsson, vars Volkswagen Caddy har drabbats.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]