Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dyrare att ta körtkort efter nyår

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Transportstyrelsen har på regeringens uppdrag tagit fram ett underlag för omkring 80 nya avgifter som belastar trafikskolorna. Om de nya avgifterna träder i kraft ökar kostnaden för att ta körkort med omkring 2 000 kronor. Samtidigt riskerar många trafikskolor att försvinna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]