Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dyrare bensin om rödgröna vinner valet

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-28 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Oppositionen, som består av Socialdemokraterna, Miljöpartiet och Vänsterpartiet, tänker höja koldioxidskatten på bensin med 49 öre per liter om de vinner valet i höst.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
aw73
hetsjack mot oss vanliga billister som vanligt

vänster-ideologister och miljömuppar jublar som vanligt

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]