Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dyrare bilbesiktning att vänta - monopolet försvinner 1 juli

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-30 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Den 1 juli träder en rad nya lagar i kraft och en av dem är den monopolställning som Bilprovningen haft på den svenska marknaden. Flera konkurrenter väntas etablera sig här och priserna för en besiktning tros bli de dubbla.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
aw73
jag som ska besiktiga min R5:a i morgon :mad:

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]