Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Dyrare parkeringsavgifter och fler böter

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det blir bara dyrare och dyrare att parkera. Under de senaste två åren har parkeringsavgifterna höjts rejält samtidigt som det utfärdas allt fler parkeringsböter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]