Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

El- och gasrally i Köpenhamn

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är inte bara politiker och svartklädda demonstranter i Köpenhamn just nu. Även bilindustrin passar på att påverka beslutsfattarna och media.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]