Skall inte behövas några mera specialverktyg för detta jobb och då det dessutom är fråga om vanliga sexkants skruvar på denna.
Elfel....
Och hur exakt lossar jag på fästet??
Om du har ac på bilen så ser fästet ut så här https://image.fbt.se/global/images/image.php?src=https://image.fbt.se/global/images/image.php?src=/mnt/newftp/155/bil/lgnr/182243_1.jpg&width=370&height=&width=&height=
För att få bort fästet:
Stötta upp motorn, lossa fästets 3 skruvar i motorn och 2 i balken. Arbeta i från höger hjulhus med borttaget hjul ..
För att få bort fästet:
Stötta upp motorn, lossa fästets 3 skruvar i motorn och 2 i balken. Arbeta i från höger hjulhus med borttaget hjul ..
Ok,nu är den bytt... Tack alla för hjälpen!!!