Motorforum.nu

ForumServa ditt fordon

Enkelt att sänka bränslepriset och få rabatt på reservdelar......

Startad av imported_Saab · 2008-08-09 · 1 svar

imported_SaabTrådstart
Hittade nyligen denna sida https://www.home.no/rantetoppen/bensinkort.htm som listar de bästa bensinkorten och de rabatter som man får med respektive kort. Skaffade det översta kortet i listan och får nu 30 öre rabatt per liter bensin/etanol och hela 52 öre rabatt om jag skulle tanka diesel. Inte nog med det får även 10% rabatt hos Micro mfl. Jag sparar ganska mycket pengar per år med mitt kort, och det visar bara att bensinbolagen har en hel del marginal i sina priser, de säljer ju fortfarande med vinst med dessa rabatter.
MoPar 66
Härligt med dessa nya medlemmar som hittar bra affärer o websites o måste dela med sig av detta i sitt första inlägg :-)

Fler trådar i Serva ditt fordon