Brittiska biltillverkaren Bentley har som mål att sänka sitt modellgenomsnittliga koldioxidutsläpp med 15 procent till 2012. Därför har de nu beslutat att alla deras Continental-modeller ska vara bestyckade med etanolkonverterade V12-motorer.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld