Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

EU: Ska bli svårare undkomma trafikbrott

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu vill EU att det ska bli svårare att komma undan utlandsböter. EU vill att de nationella trafik- och fordonsregistreringssystemen ska öppnas mellan EU:s medlemsländer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]