Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Exporten större än importen

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-28 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
2008 exporterade vi för första gången fler begagnade bilar än vad vi importerade. Orsaken är svenskt prisfall och lägre kronkurs.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
aw73
å så kallar polackerna våran valuta för Svenska zloty :r

men ur positiv synvinkel så dräneras svenska marknaden på begagnat och när det väl vänder så
kommer det finnas ett stor behov av påfyllnad :D

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]