MoPar 66 wrote:
Varför? Ni kan ju alltid skriva om hur jävla bra det är med F1 här ju, hur bra ferrari,schumi o allt annat skit är. kan det vara så att cart inte passar gänget här på sidan eller?
Nu gällde ju denna tråden Österikes GP, varför startar du inte en tråd som heter "F1 stinker" så kan vi ta den diskussionen där. Föresten om du kollar i CART trådarna som finns här på forumet så kommer du snabbt att märka att vi som är intresserade av F1 och vurmar för det även gillar CART och följer det med stort intresse :)
KRAM på dig...
Stallorder suger! X(
Inte för att jag på något sätt gillar Ferrari, men det där var Barrichellos lopp från start till mål...
Läste en krönika nånstans just om hur trist både loppen och serien har blivit - nu sitter man och väntar på en fet krasch så nåt händer, hur kul är det?
Faktum är att jag hade rest mig ur soffan och funderade på att gå ut i solen när första pacecar'en kom - tack vare det samlades fältet ihop och det vart någorlunda spännande igen.
Grova paralleller till IFK Göteborg under slutet av 80-talet, anyone? ;)