Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Få vill betala extra för miljöbränsle

Startad av Krister Lindholm · 2009-07-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Endast sex procent av Sveriges bilförare är beredda att betala merpriset för förnyelsebara bränslen. 30 procent vill inte betala något extra överhuvudtaget. Det visar en ny Sifo-undersökning.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]