Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Facken: Så ska bilindustrin räddas

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En skrotpremie lik den i Tyskland måste införas i Sverige. Det skriver åtta fackliga ledare i en debattartikel i DN. Fackklubbarna på Saab och Volvo har enats om ett åtgärdspaket för att rädda den svenska fordonsindustrin och dess anställda.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]