Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fängelse för körkortslös körning i 20 år

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har polisen fått nog. En man som har varit körkortslös i 20 år har åkt fast för olovlig körning över 30 gånger. Nu får han skaka galler.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]