70% !?
Frågan måste ha ställts på VV´s kontor i Borlänge, för jag har sällan talat eller åkt med någon som gillar fartkameror.
VV´s roman finns att läsa här: https://publikationswebbutik.vv.se/upload/5260/2009_110_resultat_fran_2009_ars_trafiksakerhetsenkat.pdf
Sida 31 innehåller viktigt att veta om denna enkät, t.ex antalet svarande och vilka svar som tagits med i rapporten.
Frågan måste ha ställts på VV´s kontor i Borlänge, för jag har sällan talat eller åkt med någon som gillar fartkameror.
VV´s roman finns att läsa här: https://publikationswebbutik.vv.se/upload/5260/2009_110_resultat_fran_2009_ars_trafiksakerhetsenkat.pdf
Sida 31 innehåller viktigt att veta om denna enkät, t.ex antalet svarande och vilka svar som tagits med i rapporten.