Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fartkameror missade 156 000 fortkörare 2010

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Förra året fotograferades 233 000 fortkörare av fartkameror placerade utmed vägarna i Sverige. Men endast 77 000 av dessa, mindre än en tredjedel, fick böter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]