Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat 500 blir eldriven i Chryslers regi

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Chryslers framtidshopp är tro det eller ej en retrodesignad italienare. Chrysler ska sälja lilla Fiat 500 i USA och nu är det även bestämt att 500 ska byggas om till elbil med början 2012.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]