Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat-ägt Saab bästa lösningen - Fiat bekräftar intresse

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu bekräftar Fiat att de är intresserade av att köpa även Saab. Om Fiats planer går i lås skulle Saab återigen ingå i en av världens största bilkoncerner - en lösning som enligt flertalet analytiker vore den bästa.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]