Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat delar på sig

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Gigantiska Fiat Group ska göra det lite enklare för sig och sina aktieägare genom att dela upp bolaget i två nya grupper - Fiat SpA som blir personbilsgrenen och Fiat Industrial SpA som blir grenen för lastbilar, maskiner och mycket annat.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]