Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat lägger bud på GM Europe på onsdag

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt en italiensk tidning väntas Fiat lägga bud på Opel, Saab och Vauxhall på onsdag. Vid ett eventuellt övertagande kommer Fiat även att begära statligt stöd från de inblandade länderna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]