Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat lanserar tvåcylindrig bensinmotor

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Fiat har tagit downsizingtrenden på allvar och lanserar nu en helt ny tvåcylindrig bensinmotor. När motorn letar sig ned i Fiat 500 till hösten stannar utsläppen på 95 g/km.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]