Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat och Magna återstår i Opel-kampen

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är de bara två. Kampen om Opel hårdnar. Enligt den tyske ekonomiministern återstår endast Fiat och Magna i budgivningen om Opel. Dessutom meddelar GM att Opel numera är ett självständigt och skuldfritt bolag.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]