Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fiat ska bygga Jeepar i Italien

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Sergio Marchionne avslöjar allt mer av sin plan att sammansmälta Fiat och Chrysler. Nu får vi veta att det ska byggas en ny liten Jeep/Alfa Romeo-modell i Italien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]