Motorforum.nu

ForumOff Topic

Filosofen vaknade

Startad av Goran Pantzar · 2003-06-17 · 16 svar

OpelMicke
jag vill ha en Granada sista modellen eller Scorpio 85-91 och Rekord av sista modellerna 83-86 går oxå bra gamla bilar kan man byta lampa på och till och med meka med bilen själv har nu en Opel Kadett från 84 gått ca 8900 mil och den går kanon lite rost sidoväggen börjar komma men men. Gamla bilar kan man ju bygga om lite oxå.

Micke
OpelMicke
Anders P och alla som har gamla bilar bry er inte om alla komentarer dom som ger dumma komentarer är nog avundsjuka för att inte dom kan meka.

Micke