Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fisker Karma - produktionen äntligen igång

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Första gången vi hörde talas om Fisker Karma var i januari 2008. Nu, drygt tre år senare, har tillverkningen av den eleganta plug in-hybriden äntligen kommit igång hos Valmet i Finland.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]