Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fisker köper GM-fabrik - budgetmodell ska byggas

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Fisker kämpar vidare i sin ambition att bygga en billigare systermodell till Karma. Nu står det klart att den kaliforniska hybridbilstillverkaren köper en gammal nedlagd GM-fabrik där den nya modellen ska sättas ihop.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]