Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ford avvecklar Mercury

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Beskedet kom snabbare än väntat. Ford meddelar nu att Mercury kommer att avvecklas redan under årets fjärde kvartal. Mercury försvinner till förmån för Lincoln som nu ska få en vitamininjektion.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]