Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ford betalar dyrt för att avveckla Mercury

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ford tycker uppenbarligen inte att det är värt att investera några pengar för att hålla Mercury flytande, men nu tvingas Ford slanta upp. Att avveckla Mercury uppges kosta Ford närmare fyra miljarder kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]