Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ford kan skryta med vinst 2009

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Som en av få biltillverkare kan Ford-koncernen skryta med att de gick med vinst förra året. Nettovinsten på 9,5 miljarder kronor är den första sedan 2005. Även Volvo överraskar genom att gå mindre dåligt än väntat.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]