Som en av få biltillverkare kan Ford-koncernen skryta med att de gick med vinst förra året. Nettovinsten på 9,5 miljarder kronor är den första sedan 2005. Även Volvo överraskar genom att gå mindre dåligt än väntat.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld