Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ford S-Max och Galaxy 2010 - direktrapport från provkörningen

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
PeO Kjellström befinner sig i ett regnigt Spanien för att köra två populära familjebilar från Ford. De båda har inför året genomgått små uppdateringar. Gör de någon skillnad? Låt oss fråga PeO.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]