Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ford Transit på el kommer nästa år

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Om allt går enligt planerna ska helt och hållet eldrivna plug in-versioner av Ford Transit och Transit Connect säljas i Sverige nästa år. Redan under Almedalsveckan på Gotland kan visar Ford sina första elbilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]