Motormännen föreslår att Sverige inför en nationell trafikpolis. Trots att 2008 blev ett rekordbra år säkerhetsmässigt i trafiken är det mycket som behöver förbättras. Motormännen vill framförallt utöka jakten på rattfyllerister.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld