Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Förslag på nationell trafikpolis

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Motormännen föreslår att Sverige inför en nationell trafikpolis. Trots att 2008 blev ett rekordbra år säkerhetsmässigt i trafiken är det mycket som behöver förbättras. Motormännen vill framförallt utöka jakten på rattfyllerister.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]