"Vägverket, numera Trafikverket, har idogt hävdat att fartkamerorna bidrar till en säkrare trafik men alla håller inte med. Motormännen är en av de organisationer som har ifrågasatt användandet av fartkameror, de vill hellre se fler poliser på vägarna."
671 miljoner kronor i intäkter, sänkta hastigheter, fler och fler kameror och allt färre synliga poliser...
Trafiksäkerhet var det ja...
671 miljoner kronor i intäkter, sänkta hastigheter, fler och fler kameror och allt färre synliga poliser...
Trafiksäkerhet var det ja...