Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fortsatt bilrusning i Tyskland

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-02 · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Den tyska bilförsäljningen fortsätter att gå starkt framåt. Den väl tilltagna skrotpremien ledde till att nybilsförsäljningen i mars steg med 40 procent jämfört med februari. Men de inhemska tillverkarna har det fortsatt svårt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld
aw73
det är helt enkel så att dom som köper en ny lyxigare Audi, BMW, Merca etc.
har en dito som är låt oss säga 2-7 år gammal som ska säljas och definitivt mer värd än 2500€ ( = ca 27.000:- svenska zloty )
i svergie är det främst arbetsrätten som hämmar sysselsättningen

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]