det är helt enkel så att dom som köper en ny lyxigare Audi, BMW, Merca etc.
har en dito som är låt oss säga 2-7 år gammal som ska säljas och definitivt mer värd än 2500€ ( = ca 27.000:- svenska zloty )
i svergie är det främst arbetsrätten som hämmar sysselsättningen
har en dito som är låt oss säga 2-7 år gammal som ska säljas och definitivt mer värd än 2500€ ( = ca 27.000:- svenska zloty )
i svergie är det främst arbetsrätten som hämmar sysselsättningen