Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fortsatt ökad bilförsäljning - diesel vinner mark

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Återhämtningen i de svenska bilhallarna fortsätter. För fjärde månaden i rad ökade personbilsförsäljningen i februari. Miljöbilarna fortsätter att plocka andelar och allra mest ökar de snåla dieslarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]