Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Fortum utvecklar elbil

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Energibolaget Fortum och finländska Valmet är på väg att ta fram en ny elbil. Tillsammans ska de erbjuda en helhetslösning och bilen ska presenteras tidigt nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]