Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Gasdriven turbo-Passat släpps i december

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Många är det som hört av sig till oss och frågat när VW släpper sin gasdrivna turboladdade Passat TSI EcoFuel. Vi har inte kunnat ge några exakta svar, förrän nu. Beställningar kan göras från och med 1 december. Bilarna börjar levereras i februari. Prislappen blir dessutom relativt hög.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]