Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Gaspedalproblem även hos Ford

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det är inte bara Toyota som lider av gaspedaler som är sega eller som fastnar i nedtryckt läge. Även Ford har drabbats då de använder samma leverantör som Toyota. Nu stoppar Ford sin kinesiska produktion av Transit.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]