Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely bygger Volvo-fabrik i Shanghai

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Redan om två år ska hundratusentals Volvo-bilar tillverkas i Kina. Kinesiska myndigheter har gett sitt godkännande till en ny, stor Volvo-fabrik som ska byggas i en industrizon utanför Shanghai.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]