Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely kan vara intresserade av Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo räcker inte till. Kinesiska Geely, som förhandlar med Ford om att ta över Volvo, säger sig nu vara beredda att köpa fler europeiska företag. GM-ägda Saab är ett alternativ.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]