Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely köper Volvo - avtalet underskrivet

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo Personvagnar ägs av kinesiska Geely. På söndagseftermiddagen skrev Fords finanschef Lewis Booth och Geelys ägare Li Shifu under ett avtal om försäljningen av Volvo.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]