Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely ligger bäst till - bjuder 17 miljarder för Volvo

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Återigen kommer uppgifter som pekar mot att det blir Geely som köper Volvo. Enligt Wall Street Journal ligger den kinesiska biltillverkaren bäst till med ett bud på motsvarande 17 miljarder kronor. Enligt Fords vd går förhandlingarna framåt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]