Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely väntas lägga bud på Volvo

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den kinesiska biltillverkaren Geely kan komma att lägga ett bud på Volvo PV redan nästa vecka. Det skriver Wall Street Journal Asia och hänvisar till två insatta personer.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]