Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely: Vi har inte kopierat Rolls-Royce

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska Geely tycker inte alls att deras nya lyxmodell GE är en kopia av Rolls-Royce Phantom. Rolls-Royce håller inte med och överväger att stämma Geely för kinesernas kopiering.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]