Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely vill bygga tre Volvo-fabriker i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Geely har redan fått klartecken för att bygga en Volvo-fabrik i Kina, nu avslöjar Volvos nya ägare att det finns planer på ytterligare två fabriker som ska höja kapaciteten till 300 000 bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]