Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely vill tillverka XC90 och S60 i Kina

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Återigen ger Geely dubbla besked om Volvos framtid. Nu är det Geelys vice vd som säger till placera.nu att S60 och XC90 ska börja tillverkas i Kina så fort affären är genomförd.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]