Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Geely: Volvo får ha sin teknik i fred

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Om Geely köper Volvo PV kommer svensken att behålla all sin licensierade teknik. Enligt en talesman för Geely ska det kinesiska företaget bara få rätten att använda tekniken. Därmed kan ett av de stora hindren i förhandlingarna vara upplöst.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]