Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Generationsskifte i Trollhättan - gamlingen till Kina?

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Med start tidigt nästa år påbörjas tillverkningen av nya Saab 9-5. Ny utrustning ska monteras i Trollhättan men först ska den gamla ut och enligt uppgifter till Göteborgs-Posten bevakas nedmonteringen noga av kineser på plats i Trollhättan.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]